Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van kicky - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van kicky - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang

Blijf op de hoogte en volg kicky

01 Februari 2015 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Voor iedereen die het nog niet weet, 4 maart vertrek ik voor bijna 3 maanden naar Zuid Afrika! Ik ga daar eerst 8 weken vrijwilligerswerk doen. Ik ga meewerken aan een recht & mensenrechtenproject in Kaapstad. Voor meer informatie over het project: http://www.volunteer-human-rights.org/
Daarna ga ik 4 weken rondreizen.

Met nog iets meer dan een maand te gaan zijn de voorbereidingen in volle gang. Gisteren een van de belangrijkste voorbereidingen getroffen, de backpack is gekocht! Nu nog bekijken hoe ik zo veel mogelijk kan meenemen, want ik ben absoluut geen light traveler!
Tips zijn welkom :)

Het volgende verslag komt als het goed is uit een zonnig Kaapstad :D

  • 01 Februari 2015 - 15:51

    Carla En Pieter:

    Ja,ja het gaat al opschieten. Succes met de laatste voorbereidingen. Liefs van ons.

  • 01 Februari 2015 - 16:37

    Gerda:

    super kicky, heel veel plezier daar.
    ik ga je zeker volgen

  • 01 Februari 2015 - 19:55

    Alice Pardon:

    Hi Kicky, indien nodig, ik heb een backpack lijst nog van mijn zoon, Gr Alice

  • 01 Februari 2015 - 22:06

    Anny Verheijen:

    Hoi Kicky, Heel veel succes en ik blijf graag op de hoogte van het wel en wee van je belevingen tijdens de reis en het verblijf.
    Liefs Tante Anny

  • 02 Februari 2015 - 15:57

    Tanta Anny Hapers.:

    Hallo Kicky.
    Wij wensen je heel veel succes daar en heel veel plezier natuurlijk.
    Het lijkt me een geweldig land.
    Ik wil graag je verslag volgen.
    Gr. Anny

  • 02 Februari 2015 - 18:24

    Anton En Serge:

    Hey,

    Hartstikke leuk, een paar maanden naar Afrika. Wat zal dat een belevenis zijn.
    Wij willen heel graag op de hoogte blijven van het wel en wee daarginds.
    Wij wensen jou alvast een heel fijne reis en een prettig verblijf.

    Groetjes,
    Oom Anton en Serge

  • 02 Februari 2015 - 19:39

    Birgit:

    Leuk Kick, dat jij op deze manier jouw ervaringen met ons deelt!
    Ik kijk uit naar alle mooie verhalen/verslagen.

  • 02 Februari 2015 - 19:44

    Fam Hendrikx Meerle:

    Prachtig een paar maanden naar Afrika. Heel veel werkplezier en een mooie vakantie. Wij kijken uit naar jou prachtige reisverslagen.

  • 05 Februari 2015 - 13:39

    Toine En Christine:

    kicky heel veel succes daar in het verre Afrika. we kijken uit naar jou verhalen. en de foto's natuurlijk.
    groetjes toine en christine.

  • 24 Februari 2015 - 16:22

    Josephine:

    Hoi Kicky, ik ga je zeker volgen! Hartstikke leuk en spannend, o ja, en jaloers ben ik ook
    veel plezier

  • 24 Februari 2015 - 19:27

    Ome Jan En Tante Joke:

    Hoi Kicky. Spannend hoor, nog een weekje en dan begint het avontuur. Wij wensen je alvast een goede vlucht en veel succes daar. Geniet er maar van en wij vinden het leuk om op de hoogte te blijven.

  • 25 Februari 2015 - 08:01

    Pascal:

    Hoi Kicky, wat een geweldig vooruitzicht! Super om mee te helpen aan zo'n project en natuurlijk de rondreis erna. Heel veel plezier en een fantastische ervaring gewenst.

  • 25 Februari 2015 - 14:17

    Josine :

    Ik ben een expert in inpakken! Mijn schoonmoeder begrijpt nooit dat ik zoveel in de auto krijg (of tas of wat dan ook). De kunst is oprollen ipv opvouwen en elk klein hoekje opvullen met iets kleins (duh). Vooral nietnadenken over wat handig of logisch is! Succes!

  • 27 Februari 2015 - 12:38

    Mirjam Hendrikx:

    Hoi nichtje,
    Veel plezier daar! Lekker genieten van alle nieuwe indrukken en mensen die je gaat ontmoeten! Ben benieuwd naar je ervaringen...
    Heb je de mail van mijn collega Angelique nog ontvangen?
    Veel groetjes Mirjam

  • 02 Maart 2015 - 12:05

    Kirsten:

    En, hoe vaak heb je je koffer al ingepakt, gewogen en weer uitgepakt, omdat je tot de conclusie kwam dat je te veel wilt meenemen? ;-)
    Succes met de allerlaatste voorbereidingen! Tis nu al vreemd dat je niet op kantoor bent. Mocht ik je woensdag vergeten te appen: alvast een hele goede reis!

    liefs Kirsten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kicky

Actief sinds 29 Jan. 2015
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 5654

Voorgaande reizen:

04 Maart 2015 - 28 Mei 2015

Zuid Afrika

Landen bezocht: